WEEKEND

Tjo. 

Min helg har varitsuperlugn, i fredags var jag hemma hela kvällen å tog det lugnt, haha gjorde inte så mycket på lördagen heller! Bakade också med tvillingarna på fredagen en sockerkaka som blev rosa å blå! Förmiddagen bjöds på lite vattenkrig med killarna, Fruktansvärt roligt!😃 
Försökte bli torr sedan åkte jag och träffade Kelly i gallerian, men båda var så trött så vi åkte hem till henne å kollade lite vänner, åkte hem rätt tidigt sen gick ja å la mig! För att inte ha gjort så mycket på hela dagen så var jag fruktansvärt trött haha! Somnade innan kl 12! 

Söndagen har jag inte gjort så mycket vettigt heller, låg i sängen rätt länge för min svanskota är inget bättre plus det så sträckte jag ryggen på något konstigt vänster... Kerstin kom å hämtade mig runt två med killarna så åkte vi till en galleria å åt middag :) great mall heter den super stort jätte roliga affärer så dit ska jag nog bege mig någon dag! :) 

I veckan blir det lite roligare inlägg

Hej hopp!😘 







Kommentarer:

1 Sus:

Härliga bilder :D

Svar: Tack :)
Kul att du läser min blogg! :)
Du har en sån rolig blogg å läsa å lilla Filip är sååå söt!! :)
Anna Karlsson

Kommentera här: