Carmel

Hejsan! 

Nu i helgen har jag och familjen varit i Carmel, en underbar lite by och en otroligt fin strand vi var på! 
Blir ett kort inlägg då bilderna är på kameran och orkar inte dona med det nu.. 

Hursomhelst åkte vi ner på lördag morgon, när vi kom fram åt vi lunch på en grym restaurang som låg nere vid havet så var en grym utsikt..:) 
Jag åt sandabs, en lokal fisk väldigt god.. :) glömde självklart ta kort på det, e man hungrig så e man ... ;) 

Sedan efter en cykel tur längst med kusten och en glass senare åkte vi ner till stranden och solade och badade! Var mest jag som badade kors i taket, vågarna var hur roliga som helst lyckades få med mig Liam ett par gånger men annars var det bara jag själv där ute och guppade å for runt som en vante.. 

Väl hemma på hotellet hoppade vi in i jacuzzin och poolen, blev rätt sent men guuud så skönt med ett varm bad efter typ två timmar i det stora blå! 

Idag har vi varit på stranden hela dagen då det vad en sandslotts tävling men massa otroliga fina verk, litebesviken dock trodde det skulle vara mer än det!
Var tre-fyra stycken som var otroligt välgjorda!
En mycket trevlig helg och nu på eftermiddagen/kvällen har ingen av oss gjort speciellt mycket, fruktansvärt trötta allihopa...haha! 

Nu ska jag ska jag ta å inta kudden efter två intressanta avsnitt av the walking dead och games of throne! Varför jag inte tittat på dessa program innan, urbra! 

Godnatt.. 













Galna unge❤️ 

Fula oss är vi allt bra på! 











Kommentera här: