San Francisco / Kalas

tjaaaa.
 
I helgen har jag spenderat med familjen i san francisco! Vi åkte in på lördag morgon till Joann och Jeff, Jeff fyllde år så vi började med lite lunch sen rann tiden iväg. Jag, Joann och Kerstin åkte ner dowtown och kollade på pepparkakshuset som det har byggt inne på ett hotell som man kan å igenom å grejer. super coolt, mindre coolt var att folk hade tagit bitar av godiset som satt på väggar... jävlar va fräscht!! 
 
Idag, söndag, så vet jag inte riktig vart tiden har tagit vägen. Åkte iaf till gymmet med rachel, gjorde nog den sämsta gyminsatsen i mitt liv... Efter åkte vi hem til henne å åt lite tårta för på torsdag fyller hon 21 och åker då iväg till Vegas... :) Sedan åkte jag iväg till killarnas andra lucia för denna helg, stackars axel fick stanna hemma, han har åkt på samma skit som Liam hade tidigare i veckan, så sitter bara å vänta rpå att jag åker på skiten haha! Det enda positiva med att de har ont i halsen är att de inte skriker så mycket så :D 
 
Det var även SantaCon och protester i stan så det var fullt med tomtar överallt och jävlar va folk. :)
 
här får ni lite bilder, de är inga super bilder vet inte vad som har hänt med kameran men tar intga skarpa bilder
 längre... blir så frustrerad...
pöss..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

usch för bilder på mig men fokusera påå hundhuset istället :)
 
 
 
 
Utsikten från lägenheten dom bodde i var helt otroligt!! 
 
 
 
 
 
 
LUCIA!
 
 
 
Tokunge!! 
 
 
 
 
Glada killar som fått presenter av självaste tomten!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: