CHICAGO

11 timmars bussresa och vi var äntligen framme i Chicago, å gud vilken underbar stad. 
Vi bodde hos Rachels förra värdfamilj, underbara människor som verkligen visar kärlek och visar att det är så en familj ska se ut, precis som min egen värdfamilj! Vi hade en mysig kväll med återförening och tre tjejer som är överlycklig av att se Rachel igen! :) 
 
Nästa dag började med att jag och Rachel åkte ner downtown och kollade på saker man skulle se :) Bönan, skylinen, och själva området runt hela Downtown var otroligt mysigt även fast det är en sån stor stad. Såg tågspåren som är med i divergent som de klättrar upp på. Vi bestämde träff med Rebecka en tjej som kommer från samma lilla stad som mig hemma i Sverige. Vi lunchade innan Rachel begav sig tillbaka hem för lite kvalité tid med tjejerna. Jag och Rebecka fortsatte kolla runt lite och vi åkte ut till Navy Pier där ett parishjulet finns. 
 
Vi sa hejdå och jag skulle ta mig hem på egen hand med buss och gud va bra det blev :) Eller ja till slut iaf. JAg stog vid en hållplats men hade ingen växel till bussen så var tvungen att hitta en affär. Det var ju lättare sagt ään gjort. Började närma mig downtown och tänkte nä men vilken skön dag kanske ska ta och gå tillbaka istället. Det gjorde jag jävligt ätt i att inte göra för det var längre hem än jag trodde... haha!! Kvällen bestod av mat och film med familjen. 
 
Eftersom klockan skulle ställas fram natten till söndagen då vi skulle flyga ut så gick vi inte och la oss. Va en väldigt bra ide för gud va klockan gick snabbt. Väl hemma la vi oss båda i sängen och slocknade direkt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: