LABOR WEEKEND

Tjolahopp i kylan :))))))
 
Så nu i helgen har jag varit ute å svävat lite i Kalifornien. Spenderade fredag med några av de bästa personer som existerar i mit liv just nu faktiskt :) vi var hemma hso mig och chillade sedan stack vi till Taco Bell, som förövrigt har blivit min favorit restaurang tillsammans med SUSHI. 
 
Lördagen blev det chill, Lori's ringde och väckte mig klockan 10 och sa att ajg var tvungen å gå upp å fixad mig, för vi skulle åka upp till Berkeley och Chico (Orland). Snäll som jag är gick jag upp duscha och fixade mig. Lori är förmodligen den segaste personen jag har träffat å när det gäller att vänta på henne då jävlar är det att inte ha något planerat den timmen plus minus 10 timmar haha... Hon kom vid 5 på eftermiddagen och plockade upp mig. Vi for vidare till Berkeley och Nina. Nina spelar för CAL i deras basket lag. Riktigt härlig människa. Träffat många nya folk som är sjukt awesome denna helg. Efter en lååååååååång natt befann vi oss i Orland och hos Pita även kallad Biceps. Det var för Biceps i åkte upp för att fira hennes födelsedag. En mexikansk fest blev det på kvällen och ja har ni varit på en mexikansk fest vet ni, om inte, då har ni missat något ;) haha!! 
 
Måndagen var vi också lediga på grund av Labor Day, skönt och denna måndag bestod helt enkelt utav att äta, åka bil, springa ifrån män med pistol inget allvarligt haha.. inte så allvarligt som det låter, men när vi skulle släppa av Nina i Berkeley igen så var vi på campus å hängde käkade och sedan när det var dags att skiljas så kom hennes kompis å sa att vi borde gå för det var tydligen en man med pistol som gick runt och härjade. Vi tänkte äsch bullshit, men sen när vi såg polisen å var det dags att traska snabbt till bilen och köra hemåt :)
 
 

Kommentera här: