TRÅKIG VECKA

hejhopp.
 
Denna veckan har varit fruktansvärt slö. Efter stranden i förra söndagen med Jesper och Kelly eller egentligen under så började jag må fruktansvärt dålig min kropp gjorde ont och hade svårt å röra mig. Kände på mig att jag skulle bli sjuk, vaknar upp morgonen efter och är nästan död haha!! Kan inte svälja, har ont i hela kroppen och feber. Halsfluss. Var tvungen och gå till doktorn, och det var lättare sagt än gjort ska jag berätta! Min försäkring täcker sånt men med tanke oåp att jag är en ny patient så måste dom veta allt och jag var nog tvungen och ringa 3 gånger till mitt försäkringsbolag innan de godkände mig på doktorn. Fick pencillin, haha, små rosaröda kapslar, gladaste medicinen jag har fått! :D 
 
Så ja, veckan har bestått av sömn och jobb början torsdag. 
 
Helgen har varit spännande, Har mest tagit det lugnt, varit med familjen. Tackade Ja till att springa 10km i morse med. Va ett bra beslut, det var länge sen min kropp kändes såhär bra. Inget ont i knät och mår oförskämtbra efter. Tog mig i mål på 01:01:13 vilket är en sjukt bra tid med tanke mina förutsättningar haha!! Hade en jämn takt hela vägen och började öka de sista 4 km. 
 
Nästa vecka hoppas jag går som ett spjut sen är det en liten helg kvar sedan anländer mina favoritmänniskor!!!! Alltså, jag känner mig som ett litet barn på första sommarlovsdagen. JAg blir typ helt bubblig och sprattlig inom mig när jag tänker att jag ska få träffa min underbara mamma och den bästa systern som finns igen efter 8 månader! <3 
 
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på Pitch Perfect, bra avslut på en bra söndag! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: