GO VECKA

Hej å hå. 
 
Denna vecka har jag i princip inte gjort ingenting haha!! 
Ställde mig frågan lite varför jag gick in här och skulle skriva ett inlägg.. Min vecka har bestått av att hänga med jesper tills han börjar jobba sedan hem chilla i sängen för att kanske få hämta barnen i skolan, gå till gymmet med jesper å sen sova.. Jag å jesper var ute och gick och vi var bland massa småaffärer  när vi såg en lite folksamling som stog och kollade på något nyfikna som vi är så  började vi gå dit och polisen hade kommit med. Jag ser massa kläder ligga på marken och tänkte nä nu har någon blivit påkörd eller någon tokig uteliggare som härjar.. När vi kom runt hörnet stod där en naken man och kollade ut över gatan som att han protesterade.. Alltså, jag har nog aldrig skrattat så men kände mig lite elak för stackarn mådde verkligen inte bra... En sån iskall blick är skrämmade... Aja det var typ höjdpunkten på vår vecka haha!! 
 
I fredags hade svenska skolan utflykt och vi skulle till "hidden villa" som är en organisk bondgård. Barnen hade det kul och det var skönt och komma ifrån "vardagen". 
 
FRedag kväll blev det fest men blev rätt misslyckat för folken som skulle komma kom inte så blev inte så livat.. haha. På väg hem räddade iaf jag och konstantin en hund, tror vi ... hahaha, vi såg hunden två gånger som sprang ute på gatorna och sista gången ner från motorvägen så vi ringde polisen och det tackade för samtalet. Så vi får väl hoppas den lill krabaten är hemma i sitt hem igen å är trygg. 
 
Tänkte nu när jag satt här å skrev att det hände visst lite saker i mitt liv ändå.. Även att min feber har kommit tillbaka och mitt halsont, förstår mig inte på min kropp... 
 
Tyvärr har jag knappt inga bilder för jag har blivit så dålig på att ta kort, har bara med mig det viktigaste sakerna till barnen och sen inge tmer med de haha! Har telefonen men den dör titt som tätt så den e värdelös. Jag var dålig på att ta bilder innan nu är jag ännu sämre. 
 
Tänkte att jag skulle börja med att ha vardags inlägg, där jag tar kort och visar hur en dag faktiskt är, det är väl egentligen så jag skulle gjort från början men latheten i mig är fruktansvärt stor! Nu när mamma och Emilia kommer så blir det nog lite mer bilder och kuligheter! :) 
 
 
Såhär har jag sett ut nästintill hela veckan, legat i sängen å tagit sääälfies till jesper som har lika tråkigt som jag. 
Tog Jesper till Walmart för han hade verkligen sett framemot att se människor i elektriska kundvagnar som man kan sitta i... Råkade visst ta han till det "lokala" så han fick inte se någonting haha!! 
Konstantin har det superkul på festen. Enda bilden från kvällen och den var med blixt, bra anna! :) (är blacklight så han lös men så kom blixten å det blev succé typ..
Grammy's underbart goda chilli!!!! :)
Stackarns tokpelle...
Glad av banan. 
Kelly och jag innan årets fest!! haha.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: