INFO

Hej alla faaaaaaans
 
Tänkte göra en liten uppdatering om vad som händer här borta i staterna, eller hur Marianne?! ;) Just nu gör jag inte så mycket. Min värdfmilj åkte till Sverige i fredags å sen dess har jag har en weekendclass i San Francisco och hängt i poolen. tagit hål i örat har jag med gjort ifall någon ville veta detta, haha!! 
 
Weekend klassen som jag hade i helgen var faktiskt väldigt bra, åkte upp fredag och spenderade hela helgen dagen. Det började med lite info om hela helgen sen hade vi typ jeopardy om frågor som involverande USA. Tävlingmänniska som man är så gik jag in fullhjärtat som vanligt.. hmm, gick inte så jätte bra haha.. Ci hade också middag med maträtter som alla hade tgit med sig från sitt hemland. Riktigt roligt att testa nya saker samt gamla saker som görs på ett annat sätt.  
Lördagen hade vi klass om historian och politiken i Usa vilket var rätt roligt. Jag är förmodligen den sista som skulle sätta mig i skolbänken just nu för jag är helt enkelt den sämsta studenten som finns för tillfället, men om jag skulle ta något skulle det nog vara historia. På eftermiddagen så skulle vi ut och kolla ferrybuildingen och levis plaza samt Coit tower. Grejen med dett är att jag redan har varit runt om i SF och vet vart allt ligger osv så det blir lite utdraget och långtråkigt. på söndag förmiddag gjorde vi något som jag glömt haha, men eftermiddagen var det iaf tävling igen, älskar tävlingar. En fotoutmaning, vi skulle gå runt(lässpringa) på Fishermans Wharf och ta kort på olika attraktioner och grejer som hade med Wharfen å göra. Helt sjutkk var vi sprang runt för å hinna med. och om man gick till Lombard street fick man bonus och det var ett bra tag dit. men vi sprang ändå.. haha. Jag har också skadat foten, så allt gående och springades vart inte alls bra för mig upptäkte jag på söndagskvällen, svullnade upp rätt ordentligt..
 
 
Under veckan har jag inte gjort så mycket. Har varit sjukt varmt här nu denna veckan 35-40 grader har vi haft och har nästan varit för varmt för å vara ute. Under tisdagen satt vi i skuggan hela dagen och gick in i poolen vid 5 och det var fortfarande över 30 grader.. Är så underbart med värme och njuter varje minut av värmen. Kanske förutom när man ska sätta sig i bilen och bränner sig på glas och ratt å allt vad som finns inne i bilen annars är det rätt gutt. :) 
Idag blir det inte mycket annat än att ligga vid poolen och åka till beachen. Ska också försöka få tag i mitt californiska körkort som det inte skickat än eller vettifan vad de sysslar med. Tog det i nivember och har inte fått det än... Det sämsta med detta är att ordningsamma Anna här har tappat bort sitt svenska körkort och har hört att det inte är så bra... hahah!!  
Imorgon fredag så bär det av till Jasper, Florida och Nola. Ska bli så sjukt kul och åka ner till henne och se hur det är där! Är hemma igen 10:de Augusti, Riktigt spänd! :D 
 
 
 

Kommentera här: