TWO HOUR SHIFT

Tjolahoppsan!

Veckan hittils har sett it som vanligt, tvillingarna måndag och onsdag, Liam i tisdag :) idag torsdag har jag bara plockat upp Liam och tvillingarna, därav överskriften, tog ungefär bara två timmar :) sov på tok för länge idag till klockan 1 typ! Så nu ska jag försöka tvinga mig själv att somna haha! 
Kvällen har bestått av gym, både jag och Rachel var rätt less på det men vi hade ett hyfsat biceps pass sen åkte vi å käkade och kom sedan tillbaka för å spela basket med killarna på gymet! Jag självklart med min tur och skicklighet lyckas även stukat finger så något enormt, så nu är ena ringfingret dubbelt så stort som de andra och blåare än skyn! Precis när jag blivit av med smärtan i svanskotan! Yay me!! 


Bakade med tvillingarna i måndags tror jag, ville testa något nytt! Försökte på mig med banan/kanel muffins! Väldigt goda faktiskt men inte lika fluffiga som jag velat ha det.. Tar nog fel bakpulver, finns ju balkongpowder och baking soda, finns någon skillnad på dom måste nog ta reda på det! Haha

Bästa med bakningen som alltid, stor som liten! 



Kommentarer:

1 mamma mindy:

Altid kul när man får hjälp av barnen när man bakar..

Svar: Haha ja absolut, sen om de hjälper men än de saktar ner är en annan sak ;)
Anna Karlsson

Kommentera här: