FULLT UPP

Hejsan.

Denna veckan har jag haft fullt upp, ledig dag i skolan och Billy har varit iväg i Kina :) men roligt har jag haft även om jag är fruktansvärt trött nu!! 

Måndag var det en heldag med alla killarna, Martin Luther King day, vi åkte till happy hallow som bjöd på en jätte fin dag med sol och massa folk! 

Tisdag, skola för alla tre killarna och jag njöt mest av å ligga i sängen å dra mig tills Liam skulle hämtas !

Onsdag är det tvillingdag som gäller, haha måste komma på något bra ord för dagarna jag har de hela dagarna! :) kommer inte riktig ihåg vad vi gjorde... :p 

Torsdag var jag ledig till efter Liam's basket så va skönt å ligga i sängen!! Fixade även bankkort äntligen och måste försöka få tag å se om jag kan få mitt körkort här någon gång.. Själv kortet har jag inte fått än... 

Fredag bjöds det på parkletande, behöver inte bara vara fredagar men försöker alltid gå till nya parker runt om i stan och runt om där vi ska vara, tvillingarna tycker det är jättekul med nya parker :) lite variation! Efter det var det svenska skolan och sedan begav jag mig till Rachel för en myskväll, kollade på V.ä.n.n.e.r tills klockan halv ett, haha!! 

Igår så försökte jag ta sovmorgon, försökte ;) haha, Taina smakade och sa att hon var i San Jose, så åkte å mötte henne och käkade lite lunch/(frukost)! Alltid lika trevligt å spendera tid med henne! :) Åkte efteråt till Rachel där vi skulle försöka sortera hennes saker😔😔😔 gick inte så bra slutade upp med att vi skypeade med Rasse och gjorde Henna tatueringar! 

Vi åkte sedan och mötte killen jag skulle köpa en GoPro av, jisses vilket kap jag gjorde!!:) underbart! Älskar den! 
Vi åkte sedan till en ny galleria som jag inte varit på innan, great mall hette det, sjukt stort men kändes som att man gick i cirklar! Fick hem ett par nya skitsnygga mjukisbyxor och en nya keps(läder) . :) vi spenderade natten hemma hos mig och idag (söndag) har jag inte gjort många knop, jo jobbade kl 1 så gick till parken och testade GoPro:n med killarna och sedan fick de för sig att de skulle bada i poolen, tokar!!! Va sjukt kallt även om de är cirka 18 grader i luften så var vatten nog under 10... Aja, de hade kul iaf!😃 

Ta nya tag nu för en till jobbvecka! 

Peace till alla mina fans! Ta hand om er!! 








Haha, facetimeade med mamma, Emilia och Tobias, som hade middag! Saknar er allt, men snart är ni här och delar mitt äventyr lite! ☺️ Älskar er utav hela mitt hjärta! Ni är de som betyder mest för mig. Eller hur mamma? 


Axel är överlycklig att ha sin "flickvän" på besök! 








Kommentera här: