BEACH

Idag är det den 4 januari och den har jag spenderat på stranden och i det stora blå. Hela familjen var på stranden men det var jag och Billy som surfade! Jäklar i havet vad roligt det var att surfa, den första vågen jag tog stog jag upp och surfade, så jäkla coolt att det gick på första försöket! Resten gick rätt bra med men ju längre det gick ju tröttare blev man... Naturbegåvning ;) haha!! Sg en delfin med som var sjukt nära oss, haha kanske inte så häftigt men den va så nära mig! Såg även en pelikan som höll på att flyga in i mig haha höll på att trilla av brädan.... 
 
Har inte s
å mycket att skriva om faktiskt, men imorgon börjar skolan igen och lite rutiner börjar igen. Ska bli skönt faktiskt, blir lite mer inlägg då kan jag tänka mig! 
 
hej på da.. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej, ja här ser det kanske ut som att jag ligger i vattnet för det mesta men haha jag stog faktiskt upp tills bilden var tagen!! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 shazi:

ser riktigt härligt ut!

Kommentera här: