C O A C H E L L A ! !

Ja, äntligen en vecka efter jag  varit med om en av mina bästa helger har jag tagit mig tid och blogga om det! 
Egentligen kommer det inte bli så mycket skrivande för att denna helg går inte beskriva! 
 
Det började på torsdagen då jag flög ner till LA där Will och Justin hämtade upp mig. Det enda vi gjorde kändes det som var att köra runt hela dagen haha! Iaf vi försökte ta oss ut till Hollywood och hämta upp massa saker och Chris. Vi åkte sen ut till Irvine där Will bodde för att köpa det sista och möta upp alla andra. Ärenden tog aldrig slut haha, och jag fick för mig att jag var tvungen att ha nya flipflops så till skoaffär gick vi till slut och jag fick mina älskade flipflops. Planen var egentligen att vi skulle åka till Indio kl 5-6, den planen gick inte riktigt som vi ville, haha!! Efter ett till ärende var vi ute på vägarna kl 8 tror jag. När vi har åkt cirka 30 minuter ringer Will's mamma och säger att han glömt lämna de enda bilnycklarna till den enda bilden de har.. haha!! Snällt fick vi ge nycklarna till en med den mindre bilen, han vänder om 5 min efter ringer dom å säger att de har hittat reservnycklar. Kändes som vi aldrig skulle komma fram... 
 
Vi kom tillslut fram å tusan vilken känsla! Helt sjukt att lilla jag nu ska på Coachella! Skullle verkligen kunna skriva mer om alla tre dagar men skulle bli för mycket att skriva om.. 
Vi såg AC/DC, Hozier, Drake, David Guetta, även Nicki minaj kom ut någon minut å skakade lite rumpa, Mö, Jack Whiteman såg säkert massa mer men kommer inte ihåg va alla heter. Jag hängde faktiskt bara med gänget! :D Rätt besviken att jag missade The weeknd och Kayne men men inget e till för att ångra såg säkert någon annan superbra! 
 
Hej å hopp
Njut av lite sommar och glädjebilder! 
 
 
Kolla mitt mästerverk jag gjorde på en tröja, dagen innan så målade jag något strunt sen gjorde jag denna blev helt förvårnad över mig själv och de andra blev rätt chockade med. Vilken talang! hehe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Whalerider 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några randoms som jag hittade i en film haha! roligt man kan ha när man kollar igenom GoPron! 
 
 

Kommentera här: