Parken

Hallå! 

Onsdag idag och det betyder att jag har tvillingarna hela dagen och att det är kung fu. Ska hämta Liam efter skolan och sedan köra till kung fu själv, har aldrig varit där så vi får väl se hur det går! 
Igår efter Liam's fotbollsträning så körde jag så vilse så ja det tog typ 30-45 min att komma hem, det ska ta typ 15-20 haha!! Kan verkligen inte följa gps antingen tar jag en avfart för tidigt eller så missar jag den... 

Var på gallerian igår och kollade lite, fick faktiskt hem två långklänningar som var sjukt sköna!
Var även på starbucks å skulle köpa något å dricka så tänkte jag att jag skulle testa mitt kort och samtidigt få ut lite pengar! Men icke sa nicke då helt plötsligt funkar inte mitt kort!!!! Jag har typ 45 dollar kvar och på lördag ska jag till San Fransisco och ha au pair- möte ! Förbannat lägligt!!👍

Vilddjuren och jag i parken, första bilden båda faktiskt ler och kollar in i kameran! Helt omöjligt! Haha 





Kommentera här: