Golden Gate Bridge och 20 bast!

Tjoåshim simsalabin!...  eller något!
 
Överskriften säger nog ganska mycket om själva innehållet! 
 
20 bast idag då va, grymt häftigt för har ju gått till systemet som alla andra gör på sin 20-årsdag... Eller inte jag cyklade istället 1.2 mil och över Golden Gate Bridge, rätt jäkla awesome ändå! Har haft en underbar dag träffat massa nya grymma au pairer och vänner, dessutom var vädergudarna med oss så varmt å skönt var det med! 
 
Min dag började med lite paketöppning av paketen jag fick av min värdfamilj! En grym kalifornisk flagga och en invigningskeps från Levis Stadium, as häftig sovuneir! Som tog ungefär två sekunder för jag är inte den bästa på att uppskatta tid så var tvungen och skynda mig iväg och hämta den andra tjejen som jag skulle ta tåget med!
 
Väl inne i San Fransisco så fick vi åka till ett cykelställe där alla fick hyra varsin cykel som skulle ta oss till Crissy field beach och tillslut till Golden Gate Bridge! Det va ingen lätt cykelresa jag gav mig in på, ni som varit i San fransisco vet att backarna är branta som tusan, och dessa backar vi cykla på var inte raka utan de gick från kant till kant och brantare och brantare blev det... Hade även den oskönaste och smalaste sadeln så har fortfarande ont i rumpan! :( 
 
Äventyret avslutades med lunch nere vid Fischerman's Warf, där åt vi på en jätte mysig restaurang som hade alla möjliga bröd, jag åt faktiskt Clam Chowder, det är en skaldjurssoppa som är lite krämigare än vanlig soppa och den serverades i ett stort bröd! Var verkligen hur gott som helst så glad att jag testa det. 
 
Nog om det, här kommer en sån däringa fotobomb som ungdomarna kallar det nu för tiden. :D 
 
Nu måste jag sova, upp igen imon rätt tidigt för konsert i San fransisco med massa goa aupairer!! :D bästa helgen på länge! 
 
love starbucks!!
 
 
 
 
 
 
 
Jag och fina Rachel! hon är från australien, goare människa får man nog fan leta länge efter!! <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alcatraz, sjukt coooolt! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ewa Ederström:

Så ljuvligt Anna- glädja verkligen med dig !! Ha det fortsatt gott !! Kram

2 Amanda:

Vad coolt att cykla över Golden Gate, det gjorde jag också förra sommaren :)
Slapp ni ha cykelhjälm? Där vi hyrde cyklar verkade det mer eller mindre vara tvång :(
De satte tillochmed själva på hjälmarna på våra huvuden, haha!

Svar: Ja, vi fick typ välja!:)
Anna Karlsson

Kommentera här: