Syster / Sister / Hermana

Allra käraste syster! 
 
MinEmilia
 
Bandet mellan syskon kan vara det starkaste någonsin!
 
 Att få ha dig Emilia som min syster är en ära, alla borde ha en som dig! Jag har inte alltid varit den bästa syster, men jag försöker, du måste veta att jag försöker vara den syster du förtjänar för du är bäst! För hur jävlig jag än kan vara ibland så finns min syster alltid där. Du lyfter mig när jag är som sämst och du lyfter mig när jag är som bäst! Förlåt Emilia, förlåt för jag ibland säger dumma saker och förlåt för jag sårar dig men jag gör det inte med flit! 
 
Jag kommer aldrig ha en större plats för någon annan än dig i mitt hjärta, det är för dig jag gör saker, för att göra dig stolt och visa att jag kan vara lika duktig som du! För att ha en sån fin förebild och idol som dig är en sån underbar ära och tack världens bästa MAMMA för du gett mig den finaste systern man kan ha. Det är med tårar i ögonen som jag sitter och skriver detta för jag inte bara hoppa på cykeln och cykla bort till dig! Jag kan inte ge dig en kram när jag vill , när jag behöver det som mest här! Jag kan inte sitta å  vara så där jävla irriterande som bara lilla jag kan vara!
 
Detta äventyr jag har, det önskar jag att jag kunde dela med dig bästa vän!
 
Emilia, jag älskar dig så mycket så jag spricker! 
 
Du är min stjärna!
 
 
 
 
 
 
 
 
JAG SAKNAR DIG, som en liten tjockis saknar alla sina måltider!

Kommentera här: