HALLOWEEN

Halloween! Alltså älskar den!!
 
I torsdag var vi även på Kerstins Jobb och gjorde trick or treat, å kära nån vad godis killarna fick med sig hem!! helt sjukt! De var i himlen!! 
 
Här hemma har vi haft haunted house och jisses vilken succé det var!! sjukt rolig och skrämma folk men jag kan nog va det sämsta skådespelaren som finns för så fort folk skriker för de blev rädda för mig så börja jag asgarva haha!! Vid runt 9 kom Rachel över och kl 10:30 så var det slut på det roliga! rachel och jag tog en runda runt kvarteret och jag nerblodad och sminkad till zombie och hon en mask meed en yxa i handen! stötte in på en person så vi vände! väl på hemvägen så såg vi tbå killar som kanske gick i högstadiet som gick med ryggen mot oss! jag sprang fram en bit så de kunde se mig bättre ch rachel började grymta på något läskigt vis, de vände sig om såg mi och sedan rachel bakom sig, sekunden efter har jag nog aldrig sett människor springa så snabbt jäklar var de blev rädda! jag och rachel kunde inte springa efter för vi låg dubbelvikta på marken och skratta så tårarna sprutade! haha, denna tjejen räddar mina dagar alltså!<3
Väl hemma började vi göra i ordning oss för sängen bara det att det tog cirka 45 för mig att ta bort allt smink, fick offra ett halvt ögonbryn med i allt det roliga men som tur är så har jag så ljusa så det syns knappt... host....!
 
Tog inte så mycket bilder tyvär hade fullt upp att skrämma massa folk! 
 
Hela lördagen gick i princip åt att hjälpa till och städa garagen och ta bort alla rester,men vi började morgonen/förmiddagen med en stadig frukost på det ljuvliga stället IHOP, magiskt!! Kvällen bestod av film med monica som kom runt 5 och sedan åkte rachel för hon var tvungen å jobba kväll, hon kom tillbaka efter jobb och efter monica åkt så försökte vi eller jag rättare sagt att göra våra uppsatser hon blev klar jag skickade in det sämsta arbetet jag gjort i mit liv tror jag... '
 
 
Söndagen har bestått av att vara med rachel igen! Vi skulle åka upp å hikea i bergen men när vi väl kom upp så fanns det ingen parkeringplats så vi beslutade oss för att köra vidare vi körde genom bergen och skogen kom fram till en super mysig liten håla som verkligen har och personer som finns på film! En unik och fin plats!! 
 
Njut av lite bilder, men bli inte besvikna jag är sämst på att ta upp kameran eller telefonen för att foto! 
 
Med en ninjaturtles, hulken och spiderman som sällskap är man då inte räd för någon! ;*
Min fina rachel! eller??
 
passade på och testa å bli brunett/svarthårig! :) 
 
 
Helt underbart vad vackert det var i skogarna, såg massa redwoodträd med, MASSIVA! 
Rachel på hennes finaste sida! 
 
 
 
 

Kommentera här: