GOD JUL

Godmorgon på er! 
 
Ligger nu i sängen efter en fullspäckad halvvecka med massa roligheter! :) 
 
I onsdags var det svensk julafton, dagen bestod av riktigt god mat, leka jultomte och bygga lego!! :) Tomten kom väldigt sent i år tyckte killarna klockan började närma sig 6 och liam som har en digital klocka berättade nog vad klockan var var tionde minut haha!! Jag och Billy hade så jäkla roligt med att jävlas med dom, plinga på dörren och sedan snabbt upp och gömma sig för killarna så dom öppnade och ingen var där :D haha!! 'Vi gjorde det ett antal gånger och ibland var det ju någon som plingade på dörren haha! lika roligt varje gång! :D 
Jäklar vilken bra jultomte jag var om jag får säga det själv, dom hade nästan ingen aning om att det var jag som var det, så det var positivt! haha. Hela kvällen satt vid med det stora legot som dom fick av mig, gud vad roligt det är att bygga!! Ska nog köpa mig ett lego paket till mig själv! :D 
 
Efter barnen hade somnat så var det full fart, vi skulle upp med WII U som killarna skulle få och sedan byta TV med vardagsrummet, blir som barn på nytt när sånt här kommer fram.. :) Kakorna, mjölken och morötterna skulle fram till tomten å renarna! Dom sista pakten skulle slås in likaså tvn och Wii:et.. :)
 
 
 
 
 
 
 
Såg så jäkla gott ut det här, men jag har ju gått å blivit allergisk mot räkor helt plöstligt så ingen sånt smaskigt för mig! :(
 
 
 
 
 
Coookies!
 
Grammy och Axel! :)
 
Tomtenisse och Tomten  ;) haha
 
 
 
 
Cheerios är ett måste i granen om man har en liten Axel i huset!! :) 
Mina fina värdföräldrar! :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: