SAN DIEGO

Så i helgen åkta jag Konstantin och Adam ner till San Diego och vår kompis Sille som precis flyttade ner dit från San Francisco. Åkte ner fredag natt och åkte hem söndag eftermiddag. Hade en riktig bra helg även om den inte var så lång. 
 
Men på morgonen åkte vi och hämta upp Sille och sedan åkte vi vidare till stranden. Var riktigt varmt där nere hela helgen och vi hade tur med vädret för nu i veckan har det regnat där :) Efter stranden åkte vi vidare till Old town, riktigt coolt ställe som ni kommer få se senare på bilderna! Efter det åkte jag och Sille hem till henne för lite förberedelser av kvällen. Fixade oss lite smått, senare vidare till mallet och sephora. Sille hade varit där och man fåt tips om hur man ska sminka sig och man blir sminkad perfekt för en kväll ute, fick med mig en mascara och en ögonbrynspenna hem, vet inte riktig vad som flög i mig haha!! :P  Vidare för att fixa oss och klä om för kvällen. På kvällen satte vi oss på en hookah lounge, vilket var det enda stället vi faktiskt kunde komma in på haha! Hade en sån bra kväll med underbara kompisar och mycket skratt! 
 
Söndagen åkte vi till Balboa park där de hade massa småhus med olika länder i de. Information och olika traditoner från alla möjliga länder :)
 
Jag älskar San Diego, hoppas verkligen att jag är på väg ner dit snart igen. :)
 
Hoppas ni haft en bra tisdag :) 
 
 
 

Kommentera här: