Zip lining / Beach

Idag har jag varit på Zip lining med min värdfamilj, fick det i 21 årspresnt av de och det blev först nu som vi gjorde det. Så sjukt kul var det. Banan ligger uppe i Santa Cruz bergen där alla Redwood träd är. I en av de träden vi åkte ziplining in är det äldsta trädet i hela USA, runt 1000 år gammalt. Efter jag var färdig var vi kvar ett tag och åt lunch i skogen klättrade på klätterväggarna och lekte :) 
 
Efter åkte vi till stranden och spelade fotboll och bara njöt av stranden, solen och vattnet. JA, vi var på stranden, 25 grader och sol i november, trots jag har varit här ett tag nu så kan jag inte riktigt smälta att jag satt där på stranden i November :P 
 
Har haft en sån otroligt bra dag med min värdfamilj, var länge sen vi åkte iväg tillsammans alla och var verkligen supermysigt!! <3 
 
 

Kommentera här: