WEEKEND / SF

Tjoooho. 
 
Då var det dags för ett litet inlägg igen då, lätt å glömma bort det här med bloggning när man inte gör så märkvärdiga saker. Jag lever å så ifall någon hade frågor på det. :) 
 
Helgen har bestått av att åka fram å tillbaka till San Fransisco. Mycket trevlig stad, underbart mysig! I lördags Träffade jag upp Matilda och Paula, två svenska tjejer som jag träffade på träningskolan i New York. Väldigt kul och träffas igen efter 6 månader. Tänk att tiden redan har flygit iväg så, även fast vi bort drygt någon timme ifrån varandra så finns tiden inte till och tiden går bara snabbare och snabbare. Kändes som att dagen bara bestod av att gå runt. Inte det bästa valet för mig och matilda som hade skavsår och dååååliga skor. 
 
Vi hittade äntligen en plats att äta på nere vid vattnet där de hade mycket olika mat osv. Bestämde oss för en hamburgarrestaurang och vi satt kvar där ett tag och pratade om allt mellan himmel å jord. Vägen tillbaka var väldigt plågsam för våra stackars fötter haha.. Tog tåget hem och var hemma runt åtta. Skönt å inte komma hem så sent och bara ta det lite lungt. 
 
Idag, söndag, så åkte jag in till SF igen med Kelly och Cäcilia som också är aupairer. Vi åkte till "the hippie tree", ett träd som är superstort och har en gunga och tar man bilder i rätt stund så får man hela SF och Golden Gate bron i bakgrunden :) Vi åkte sedan hem till mig och fick en dundermiddag, underbart gott med mat!! Vi satt och hade det väldigt trevligt och pratade, helt plötsligt slog klockan nio. tiden har som sagt bara flygit iväg. men det är så det blir när man har roligt!! :) 
 
Imorgon måndag och en dag som jag kommer gå som på tårna och va helt pirrig hela dagen. Hämtar Tobias på flygplatsen kl 23 och det ska bli så underbart kul och se honom igen. Kan verkligen inte fatta det är över 6 månader sedan jag träffade honom sist. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: