NASHVILLE

Som sagt kom vi till Nashville cirka 15 timmar innan vi skulle bege oss till Chicago. Vi älskade städerna vi spenderade minst tid i vilket var väldigt synd men vi uppskattade nog de mer just på grund av det. 
 
Efter en spännade bussresa upp till Nashville med väldigt olika personer ombord vår Greyhound buss så lyckades vi iallafall komma fram till hostellet utan större problem. Vi har haft så jäkla tur med hostellet vi bott på, dem har varit så otroligt bra och välkommnade. Detta var inget undantag. Vi hade 5 minuters gångväg till Broadway street där de var mest affärer. Vi checkade in snabbt och gjorde oss redo för at gå ut och kolla vad det var som fanns. Genast kände vi att detta var en stad för oss. Rachel har jätte länge velat ha ett par riktiga boots och när vi går ner för första gatan ser vi en skylt Köp 1 par få två på köpet. Oj, å jisses vilket dilemma vi fick. Efter lite om och men så gick vi in där, och gissa om vi hade kommit till typ boots himmeln. Rachel fick äntligen sina boots och jag fick med mig ett par hem också, ett par ursnygga Harley Davidsson kängor som satt som en smäck. Vi kände att vi var värda detta, kanske inte våra bankkonton men definitivt våra kroppar å sinnet. 
Vi försökte även hitta ett ställe och äta på men efter att ha varit i skoaffären säkert 45 minuter började saker stänga och de började kolla ID. Jag får inte ens vistas på en bar där de säljer alkohol om jag inte är 21 efter klockan 9-10 typ. Iaf efter mycket letande hitta vi självklart en sovunir shop och där var vi säkert inne en timme. Gud vad massa fina saker det fanns. Jag hade ett eller två huvudsaker jag letade efter shotsglas och mina kääära pins. Efter våra bankkort lidit lite till hittade vi äntligen ett ställe och äta på, Hard rock cafe var typ vårt enda och närmaste alternativ så fick bli det. Efter en middag med otroligt mycket skratt och lika mycket mat återvände vi till hostellet för lite biljard. Å jisses vad jag briljerade gott folk!! 
Senaste gången vi var ute hemma i Los Gatos fick jag i en boll kanske och nu fick jag i fem på raken och vann två set. Hahaha, gissa om Rachel var snopen, lika snopen var jag haha!! 
 
Ja efter lite sömn var det dags för att bege oss till ytterligare en bussresa som vi aldrig någonsin kommer att glömma! Gud, vad jag älskar amerikaner helt sinnessjukt hur öppna och välkommande de är i sitt sätt att agera. Kommer bli ett alldeles för långt inlägg om jag ska berätta om allt... hahaha :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: