S A N T A C R U Z

Hej å hå..
 
HAft en otroligt bra helg med massor av roligheter. I fredags åkte vi med massa folk till santa cruz. En barndomsvän till Billy kom förbi och spenderade hela helgen hos oss. Gene, Amy,deras två söner och Amy's systerdotter Nola. Otroligt trevligt. Nola (som var i min ålder) och jag hade det sjukt kul och vi fick jätte bra kontakt igen. Sjukt va snabbt man skapar band här. Vi träffade varandra i torsdags och de åkte hem i söndags och känns som jag har kännt henne hur länge som helst! Mycket mysigt med alla barn i Santa cruz men när alla barn försvan till tivolit så passade jag och nola på att njuta av "lugnet" och gå runt och kolla äta saltvattentaffy och bara snacka om allt :)  Brände mig lite med vi låg och spelade kort i sisådär 30 min kanske och jag hade tejpen på dum som jag e glömde jag ta bort den. Det resluterade i att jag har et tic tac toe bräde på ena benet ett vitt streck på andra och enröd baksida haaha!! 
 
Efter en helgdag i santa cruz kom vi hem käkade lite och sedan åkte jag och nola till en av mina kompisar och badade jacuzzi och hade det trevligt. 
 
Låter bilderna tala för sig själv! :) 
 
 
 

Kommentera här: