WEEK

hejsan.. 
ursäkta för min dåliga uppdatering men har inte så värst mycket och skriva om haha!! :) ska försöka bättre mig, för ni vet ju inte var det vanliga är har jag kommit på ;) 
 
Veckan som varit har allt gått tillbaka till det normala schemat, killarna går i skola och kung fu:n har börjat. Måndag, onsdag och fredagar har jag tvillingarna hemma, i onsdag tror jag det var så var vi iväg till ett av YMCA-gymmen i stan och plaskade i inomhuspoolen som de hade, killarna hade hur kul som helst, okej jag med då!! Det var lite gråt i början av Erik som inte ville bli blöt, men efter lite kex blev allt bättre och när han väl kände på vattnet så var det som att släppa iväg två fiskar i vattnet! Underbart med en uppvärmdpool! :) Innan badet så var vi hemma och tog det lungt, vid lunch kl 12 satt jag med två datorer och försökte få biljetter till Coachella. I 45 minuter satt jag och stressade och svettades för att försöka få biljetter. Fick äntligen en biljett och då skulle jag skriva in mina uppgifter och såg att jag bara hade 30 sekunder kvar av tiden på sidan,fick tag i biljetter två gånger men sessionen tog slut och paniken blev ännu mer, tänk om jag inte kunde få biljetter och sedan suttit denna tid å inte fått tag i någon, då vet jag inte riktigt var jag skulle tagit vägen... Fick som tur var biljett, tredje gången gillt som man säger å kära nån vad snabbt jag skrev in min information, blev nästan lite imponerad av mig själv! haha!! Och för er där hemma som inte vet var Coachella är så är det en av USA:s största musikfestivaler, typ som tomorrowland för Tyskland eller Hultsfred för oss ;) Kan inte riktigt fattta att jag den 17 april kommer befinna mig i Indio och leva livet lite mer!! 
 
Tisdagar och torsdagar är det tid med Liam som gäller, hämta honom från skolan och sedan sitta och göra läxor med honom, skäms lite när man ser hur mycket man har glömt bort sedan man själv gick i skolan, det var inte så länge sen men jisses vad man glömmer saker snabbt när man inte håller på med sakerna dagligen. Min spanska börjar faktiskt bli rätt okej, förstår mer och mer ord för varje dag som går. På torsdagarna så ska Liam börja på basket, ska bli kul och se hur han tycker om det. Tror det kan bli rätt bra faktiskt, även om jag tycker han skulle börja på ett dansprogram, för lillkillen är riktigt bra för att inte ha dansat eller någonting sådant liknande (tror jag) med att hålla takten å allt det där man gör när man dansar ;) 
 
Fredagen bestod av Happy Hallow och Svenska skolan! 
 
Början av helgen blev inte riktigt som vi (Rachel och Jag) tänkt oss, jag slutade runt 7 på fredagen och då skulle hon komma till mig och sedan skulle vi åka på min fotbollsmatch. Blev inte riktigt så, hon ringer mig och säger att hon är fat på gymet och bilen startar inte och hon väntar på folk som ska komma och starta den, å det skulle ta upp till en timme. Bestämde oss för att jag ksulle åka själv på min fotbollsmatch och sedan komma till henne när hon var hemma, den planen gick inte riktigt heller, för när jag väl kom till planen så var den tydligen dubbelbokad av något pucko som inte kan göra ett schema...Taggad som tusan fick jag snällt åka iväg, åkte till Rachel som fortfarande var kvar på parkeringsplatsen efter 1½ timme, haha där satt hon i bilen helt ensam tog ytterligare en halvtimme för bärgningsbilen att hitta oss på den lilla parkering vi stod, tillslut kom hennes värdpappa också innan bärgningsbilen hann komma, haha! Så där stog vi tre pers och väntade på en liten batteri startare... Jag hade grejer som vi kunde använda men eftersom de hade ringt och beställt den så kunde de inte avboka.. Spännande kväll iaf, väl färdiga åkte jag och Rachel hem till mig och åt chips och låg i sängen, så mycket med den nyttiga kvällen.. hahah!! 
 
Lördagen bestod av San Fransisco, vi skulle träffa en kompis till Rachel som hon träffade på Coachella förra året som även ska dit detta år.. Vi lärde känna varandra och nu har jag någon å hänga med iaf :D Det tar 1.5 med tåg in till SF men eftersom det är jag och Rachel så tog det 3 timmar, vet inte vad det är men vi verkar ha otur med motordrivna fordon.... haha.. Eller så kan det var jag för det tog banne mig 4 timmar för mig att komma hem, missade tåget från statioinen hem till San Jose med två minuter så fick vänta ytterligare en timme. Att lämna en lägenhet kl 7:15 och vara hemma i huset kl 11:15 känns lite sådär min tur! Men, som sagt, jag lever ju iallafall! 
 
Söndagen har bestått av avslappning på hög nivå, låg i sängen till 1 kanske och sedan begv jag mig till gymmet och gjorde ett sånär försök till träning, men har gjort något med min svanskota så kan knappt resa mig upp från en stol haha.. Kvällen hängde jag med familjen och åt super god mat och fruktsallad. Åt Qinoua(?), spenat, äpple och mandel sallad med kyckling till, var super gott faktiskt, får börja äta det mer, var tydligen supernyttigt med :)
 
Jäklar, det blev ett långt inlägg! Då får ni inget förens nästa vecka!! haha
 
Tänkte försöka mig på en såndär frågestund så om ni har några frågor kommentera dom så  kanske vi får ihop något inlägg med frågor :) 
 
puss å kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: