2015

Kan inte fatta att det redan är Januari och 2015, vad hände med året? 
 
En lite summering av 2014 kan jag nog kosta på mig att ge alla mina fans.. :) 
 
Mitt 2014 började med fortsättningen av min praktik på Swedbank, den underbaraste platsen jag har jobbat på hitills, världens finaste människor! Faktiskt super kul att få möjligheten att jobba på bank, fördomar släng er i väggen :) Vi började komma i ordning med lägenheten, praktiken på Swedbank tog slut och jag fick jobb på ICA! Riktigt skönt att ha ett ordentligt jobb med bra betalt, februari till augusti gick i princip åt till att jobba, försökte jobba så mycket jag kunde för att spara ihop pengar till Usa. Lite guldklimpar längst jobbperioden fanns det allt. I maj åkte jag och tobias till Turkiet, en underbar vecka med massa sol, god mat och drinkar, en välbehövlig vecka för oss! Sedan kom Midsommar, öland som gällde, jag tobias, emilia, ulle, erika, simon, kajsa, bille hyrde en stuga uppe i Borgholm. Strand är ju en rätt big deal när det gäller midsommar och har sett tidigare midsommar där min syster har haft väldigt kul osv, men vilken besvikelse Strand var, kanske för att vädret inte var det bästa men nä, ingen höjdare för mig. Vi hade roligare i stugan hela helgen än på strand enligt mig :)
 
Sommaren bestod förutom jobb också av massa förberedelser för min kommande USA resa. Visum, miljoner papper, doktorbesök, letande av familj. Papper, papper å återigen papper som ska fixas å skickas in å skrivas på
Hade min avskeds/20 årsfest i september och sedan var mest njuta av familj och vänner innan resan var ett faktum :D 
Och alla ni som känner mig vet att jag har en jävla förmåga att dra på mig saker när det väl hände rnågot roligt, och skada mig gör jag också. En vecka innan avfärd får jag en inflammation i axlen, öroninflammation och halsfluss och hostan från helvetet, fick med mig halva apoteket till usa och ja trodde inte riktigt jag skulle koma igenom med alla tabletter jag hade haha! Men inget och oroa sig för, dom kollade inte ens på tabletterna.. 
 
Hade en upplevelse rik vecka, lärde mig massor, lärde känna massa otroligt fina människor! Upplevelsen hade nog varit ännu bättre om jag inte varit sjuk, sov 12 timmar på fyra dagar, 10 av de 12 timmarna sov jag sista natten. 
 
Gjorde sen en 6 timmars resa till min underbara värdfamilj och ett händelserikt år framför mig! 
har fått uppleva amerikansk halloween, thanksgiving, jul samt nyår! Kommer få uppleva så sjukt mycket mer och har väldigt mycket planerat! Första etappen är på Rachels resemånad där det bär av mot först Alaska, New Orleans sedan Chicago! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Riktigt lyckad bild den sista älskade syster

Kommentera här: