WEEKEND

tjolahopp! 
 
Haft en bra men omtumlande helg. 
Började fredag men fest hos anthony. 
Upp tidigt på lördag för å åka ner till Capitola och surfa med billy å en jobbarkompis till honom! Å herrejävlar vad jag sög!! Fångade inte en enda jävla våg, tog en halv våg.. Va riktigt mycket folk som var otroligt duktiga å som visste hur det skulle ta vågorna. Passade inte riktig mig att va ute där på havet med så mycket folk. Men jag njöt ändå, såg en utter som låg å smällde musslor mot magen, pelikan och massvis med fåglar. Satt mest där på brädan och njöt!! :) 
 
På eftermidagen så kom Rachel och den nya au pairen som ska va istället för henne och hämtade upp mig. Vi begav oss sedan upp till Portola Valley o Taina. Tjejkväll, tervligt folk, mycket skratt och uppfriskande drycker! :) Söndagen begav vi oss hem till mitt hus och öppnade poolen och satt och chillade hela dagen! :) Haha, gick lös med gopron också, haha så glömde jag att jag hade självutlösare på och den tar kort om och om igen med 5 sec mellanrum så när jag gick runt i huset å spanade lite så tog den massa bilder... Dem på staketet är de bloggvänliga bilderna att visa! Hahha, gå runt med bikini och ha gopron över huvudet!!! hahaha! 
 
Min måndag har bestått av Happy hallow, park och kung fu :) Är sportlov här med men Liam är på dags kamp på Happy Hallow, tisdag och torsdag så är tvillingarna på förskolan :) 
 
Ha en bra dag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Otroliga solnedgången över grannskapet på vår lilla promenad påi väntat å¨mat! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Haha vad jag älskar dig

Kommentera här: