BAKE A CAKE

Hej! 
Idag har det varit heldag med tvillingarna bus! 
Började dagen men lite lek i lekrummet, sedan var det däremot bestämt en film eller två som gällde! Phineas och Ferb, filmen fick det bli först och sedan Tarzan som barn, Gud va jag älskar barnfilmer!! Haha!  Sedan fick de små liven underhålla sig själva lite medans jag donade med ett berg med tvätt :) 
Efter lite lunch gjorde vi apelsinjuice med apelsinerna från trädet ute, 110% naturlig apelsinjuice, lite magi för själen! Efter lite lek började vi baka muffins, mina choklad muffins är en succé i huset och det blir inte mycket annat än det när vi bakar! Det är de dem tycker är roligaste och hjälpa till med och för å sysselsätta de och få de att hjälpa till är det lika bra å lyssna!! ;) lätt och gott! 
 
En vanlig måndagseftermiddag blev det sen, vi åkte till "the hills" en park som ligger nära kung fun med massa backar och man kan kolla på flygplanen som precis flyger över huvudet i och med att flygplatsen ligger nästintill bredvid! 
 
Kom hem bytte om och åkte till gymet med Rachel för ett ordentligt ben pass, kände mig sjukt jävla svag och det blev ingen ökning för fem öre snarare tvärtom! :/ 
 
Imon har jag en sjukt stressig dag, efter jag har slutat jobbet vill säga, har inte packat ett skit haha! Känner mig riktigt förberedd!  Plus på allt skit så får vi reda på att det inte var någon snö i Anchorage i Alaska så hundsläde touren är inställd.... Så nu måste vi komma på något bättre å göra än det.  Kommer nog även inte blogga på ett tag, kanske under resan men sen är det nog ett långt uppehåll fram över... Om det inte kommer upp ett långt inlägg om att säga hejdå till en av de viktigaste personerna i mitt liv inte bör finnas, speciellt när man inte vet när man träffas igen. 
 
Aja, en jävla medvind är vi vana vid nu men man överlever har jag hört. 
 
Peace out alla fans! 
 


 



 
 


Kommentera här: