Jasper, Florida

hej hopppp..
 
Även jag har haft lite semester i sommar, även fast mitt jobb kan vara rätt skönt ibland måste man komma bort från verkligheten lite och ladda nya positiva batterier. Jag åkte ner till Florida och Nola. 
 
Florida var helt fantastiskt, sjukt vackert och med massvis av springs som man kan bada i och massa floder. Älskar naturen och framförallt människorna. Människorna är så fruktansvärt trevliga och öppna, jag bäara älskar södern. Jag önskar jag kunde ha spenderat mer tid där nere och upplevt mer. 
 
Kommer låta bilderna tala för det mesta för vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Går inte riktigt förklara, kommer lägga upp oliak inlägg med bilder av springsen så det inte blir så mycket bilder i ett inlägg. 
 
Det regnade också väldigt mycket när jag var där och stormade. Men jisses vad jag saknat å ha lite storm. Är nog en av de bästa sakerna jag vet att höra regnet slå mot fönstret. Skillnad är att här går man ut till spöregn och 35 grader... :) 
 
Dag i parken :) 
 
 
 
 

Kommentera här: