Soccer

Halihallå

Äntligen dags för debuten på amerikansk mark! Kändes otroligt bra, men det där lilla sista märker jag att det försvunnit, var länge sen jag gjorde en hel match eller träning.. 

Denna gång var det match, det är inte något riktigt lag. Utan det är blandat kvinnor och män, väldigt hurtiga för deras ålder! Fanns en tjej och någon kille  som var ungefär i min ålder :)

Vart viktigaste idag var å ha kul å känna på bollen! Fick sätta några kassan, men min insats va usel, haha vet inte hur många gånger jag missade målet när jag var cirka två meter ifrån det!! Mitt fotbollshjärta blödde lite när jag var så fruktansvärt dålig, well... är man ringrostig så är man! ;) 😉 

Resten av dagen har bestått utav vila, umgåtts med Rach, Liam's läxor och hans fotbollsträning! 
Jag har även börjat köra utan och tänka så mycket på hur och vart jag ska, vägminnet blir bättre å bättre varje dag. Snart kan jag nog säga att jag hittar hyfsat bra, tills jag kör totalt vilse och det känns som jag är ensammast i världen... Haha! 

Stort förlåt till er som vill se massa bilder, men jag är helt enkelt för glömsk och i tankar på annat för att fota! Någon bild kan ni få se iallafall.. :) 

Peace out, nu checkar jag ut! Lång dag imon med tvillingarna! 







Kommentera här: