Saturday

Tjoooo. 
 
Lördag. 
 
En av de bästa lördagarna på länge, varmt som bara det så blev masa sol och bad i poolen innan killarna kom hem från ett kalas med ett par kompisar och deras föräldrar. Massor utav god mat och underbara människor, amerikaner alltså man kan inget annat än och älska dom!! Runt 8-tiden kom Rachel och hämta mig och vi drog vidare till Anthony å fest! Ytterligare en gång till amerikaner(!!), alltså finner inga ord för hur härliga ni är! Kvällen började dra ihop sig då alla bestämmer sig för att hoppas i poolen sådär halv elva på kvällen, inga konstigheter!
Kan varit min bästa kväll på månader, å hade inte jag träffat fina Rachel så hade mina första veckor inte ens varit i närheten så bra som dom är nu! love u guys!
 
Nu är klockan halv ett på natten och imorgon är det en heldag med mina vilda tvillingar! Så det får avslutas med några få bilder som jag lyckades ta under kvällen, inte många men ack så vackra! 
 
puss&kram
 
Världens finaste Rachel!!
 
 
Är ingen ölmänniska, men lär bli efter detta år, här en OTROLIGT god citronöl!
 
Anthony, skönaste snubben ever typ!
 
 
 

Kommentera här: