Museum

Halloj! 

Idag har jag haft en heldag med tvillingarna. Dagen började men mys i soffan framför tv, jag var så otroligt trött så efter typ en halvtimme råkade jag somnade och vaknade av att jag hade en hoppandes axel på mig! Välbehövlig tupplur då morgonen började med massa hundskällande utan för fönstret och barnskrik utan för dörren.. Tålamodet var på noll men började sakta men säkert gå upp när man får till leende på killarna! 

Efter lite städning av kök, lekrum och tvättning så begav vi oss till Childrens Discovery Museum! Skulle fixa medlemskap och vi hade skrivit ut en blankett och fyllt i, problemet när vi kom dit var att blanketten var till för museumet i Illinois.. Hahaha! Som tur va så var receptionisten så snäll så han gav oss en ny rätt blankett och lät mig gå in med två ivriga 4:åringar!! 
Väl inne var allt otroligt kul, killarna hade kul och jag likaså!

Idag har jag varit lite bättre på att ta kort, men ändå inte tillräckligt.. Jaja, någon gång kanske man lär sig.. :) 





Vattenhörnan som var mest uppskattad! 












Puss å kram!

Kommentera här: