Inget å ha egentligen

Hallihallå!

Smartphone, hur underbart är inte det då! Här ligger ja i badet å tar två flugor i en smäll! Bli ren å blogga samtidigt.. :) 

Har egentligen inte så mycket å komma med och har blivit dåligt med fotande senaste.. Men får gå ändå.. 

Idag har det varit en rätt stressig dag... 
Kört Liam till hästlägret, fixat social Security number så jag kan fixa amerikanskt körkort och ett bankkonto, gymmat (korsitaket), hämtat Liam och kört han till fotbollsträningen, sen hem å nu ligger ja i ett varmt bad! Allt blev bara stressigare när kvinnan på socialkontoret sa att ja va tvungen å ha tre mer papper än de jag hade så fick ja så snällt åka hem å hämta dessa förbannad papper, tror ni den andra gubben ja fick snacka med kollade på dessa papper...... Nej, gissa om jag blev jävligt lack... Men idag är nog den första dagen jag inte kört vilse till något!  

Igår va jag så vimsig så när killarna å jag skulle till deras kung fu som började 4:15 så körde jag istället till parken där Liam har fotboll, hade cirka 5 min på mig att ta mig till kung fu:n, ett tips till er som har två 4 åringar och en 7 åring i bilen, fråga inte dom om vägen då kan de bli riktigt galet å stressigt ! Fast jag hade gps blev de lite fel för där man skulle svänga in till kung fu:n fick jag ej göra en vänstersväng.... Jisses, ja ni hör ju vilka dilemman jag har, men till helgen ska det bli 35 grader så jag är nöjd iaf, så jag vet vad jag ska syssla med i helgen!!🙊 :D

En bild på mig å tvillingarna från i måndags. :) ibland e de söta å rara iaf!(;



Kommentera här: