Fridaaay!

Hallå alla trogna läsare
Hahaha.... 

Fredag,guuud så skönt! 
Fredagen har bestått av att köra vilse både hit å dit å åt alla håll... 

Halva fredag går åt av att vara på svenska skolan, först börjar tvillingar halv två sedan åker jag och hämtar Liam i skolan vid tre och han börjar kvart i fyra, mycket välbehövligt med 45 minuters mellanrum med vimsiga Anna bakom ratten som inte ens kan följa en GPS utan å köra vilse!  

Innan skolan åkte jag å tvillingarna till en jättefin park i närheten, fanns en liten lekplats och massa berg. Var otroligt fint och Gud va jag älskar skogen, hade gått bättre upp och nedför backen om jag ej hade haft ont i foten och en galen fyraåring i varje hand som trodde de kunde surfa ner med hjälpa av mig.. Haha! Dit ska vi nog åka fler gånger å utforska lite! 

Kvällen min har jag spenderat med Josefin, mycket trevlig tjej, väldigt skönt och prata med någon som är relativt ny och som är i samma situation! :) 
Vi var å åt på The Cheesecakefactory, jisses, ja deras rykte va namne mig inte falsk!! Det var himmelsk gott och inte alls farligt i pris med tanke på den biten man fick!!:) 

Godnatt och imorgon hoppas jag min kropp å sinne kan ge mig en ordentlig sovmorgon! 










Puss & kram skumbanan! 

Kommentera här: