TOMT

Huhuuuu! 
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inget å skriva om, eller inget roligt iaf. 
Så ja varför ska jag inte och skriva, ingenaning.. JAg jobbar då och då, åker med killarna till parken sen kung fu de dagar som det är de, sen jaa vad mer? umgås med rachel är på gymmet och är vi inte där är vi antingen på uppfarten och snackar i timmar eller ute å går uppe i de fina bergen... Älskar att min motivation har kommit tillbaka, det ända som suger är att här spelar de inte utematcher i fotboll längre, det är för kallt.... 10 plus grader, jo tjena.... Innan vi fick en inställd träning hemma är det tvungen och vara typ 15 minus..... 
 
Lite nyheter finns det iaf, imorgon är det Thanksgiving otroligt kul! :) ser framemot all god mat och trevligt sällskap och sedan på fredag morgon bär det av till LAS VEGAS... Bestämde det i söndags med några andra au pairer, otroligt spontant men gud så kul det ska bli!! Jag går fortfarande runt på gatorna och kan inte fatta att jag verkligen är här.. Lilla jag i stora USA.. Börjar komma in i rutinerna nu, mycket går på auto just nu, men lite avbräck i vardagen som lite småresor funkar allt perfekt. 
 
Nästa vecka ska jag och rachel börja planera vår resa som vi ska ha innan hon lämnar mig :(( Kommer bli den bästa resan som jag kommer göra tror jag, kommer bli så jävla grymt!! :) 
 
kommer blir mer inlägg efter helgen med vegas och thanksgiving.. 
 
 
Utsikten..
Finns inga ord för att beskriva vad denna tjej betyder, hon gör att dagarna går betydligt lättare här. En vän för livet,underbar!
dålig mobilbild... 
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Det ser ut som att ni har det alldeles underbart :D

Kommentera här: