SOCCER / FIRE

Huuuhu!
 
Idag söndag, så var det sista fotbollssöndagen för denna säsong, tvillingarna var först ut och jag tror jag vet nu att jag inte har det tålamodet att bli tränare för så små barn... Fy fan vad frustrerad man blir när hälften ligger på gäset och drömmer och nalle puh och hälften springer och gör mål på sig själva.. Hahaha, ja de orden lät inte som det kom ur någon au pairs mun....
 
Liam var var några timmar senare men jag hann inte ta så många kort för en kyrka på andra sidan gatan började brinna så jag hängde där med halva av San jose befolkning!! Inget roligt alls med en brand men allt runt om kring tycker jag är lite häftigt, hur polisen jobbar och hur brandmännen jobbar samt alla personer nyfikenhet. 
 
Har inte så jätte mycket och skriva, har iallfall suttit och skrivit klar min uppsats som jag fick göra om så om jag inte får godkänt denna gången då vet jag inte vad de begär av mig.. haha!! love skolan very mycket!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kyrkan hade alltås var full inanna branden började de hann få ut allt folk och tydligen hade det varit orgeln som hade gjort gnistor eller något liknande. En gammal kyrka med torrt och behandlat trä som är eldfarligt kombinerat med gnistor ingen bra ide....
 
 
 
Hela korset som ni ser på bilden här trillade ner frambyggnad och ner bland buskar och träd, träffade nästan brandbilarna.. ska inte säga det va häftigt.. eller okej va rätt häftigt faktiskt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Syster :

Häftigt älskade syster ! Fina bilder !

2 Fröken.A:

Bra beskrivning av träningen med de små! ;)

Kommentera här: