Lick Observatory

Huuhuu! 

Efter underbar helg fick jag börja min vecka med en ledig måndag! Rachel kom till mig vi åt kinamat till frukost det som blev över sen igår, inget alls planerat men kände för att göra något roligt och annorlunda! Jag förslog att vi skulle åka till macken och tanka sen bara köra, och så blev det! Vi körde upp till bergen i San Jose till Lick Observatory! Vilket underbart ställe, utsikten på väg upp och utsikten upp på toppen är helt magisk! Skulle kunna sitta där uppe och bara titta i flera timmar! Det var som en liten by där uppe, för att köra den långa snirkliga vägen till jobbet varje dag är inget kul! Rachel fick höra om man tog denna väg och sträckte ut den till en rak väg skulle den räcka ända till Texas, sen om det är sant är en annan sak men häftigt iaf, och förstår om det är så! när vi var uppe där å gick bland husen kommer det fram en fruktansvärt tam svart katt och börjar gosa med oss, vi har satt oss på huk och katten börjar snirkla sig runt mig och rät var det är så har den hoppas upp på mina axlar och bestämt sig för att ligga där! Underbart fin katt! Kanske låter lite konstigt att klappa katten som precis kom fram till oss, men vad gör det liksom? Vi lever och han värmde våra hjärtan till tusen! 

Gud vad jag älskar mitt liv just nu! 

Denna tjejen, hon är allt för bra hon! 










Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Så otroligt härliga bilder! Gud vad jag längtar till värmen!! :D

Svar: Tack så mycket! Det är otroligt vackert här, å med värmen är det ännu bättre!
Anna Karlsson

Kommentera här: