Happy Hallow

Heldag med tvillingarna idag, har haft en väldigt mysig dag på Happy Hallow Park & Zoo. Det är verkligen ett kanonställe å hänga på! Det var lite annourlunda än de zoo:n jag har gått på, mycket häftiga djur så Erik och Axel tyckte jag var jobbig när jag ville kolla på ett och samma djur mer än 5 sekunder!! De tjatade om att få se den stackars jauguaren hela vägen dit och inne på zoo:et med! När vi väl var framme kollade dom på henne i cirka 20 sekunder sen var de banne mig dags och gå å leka i the crooked house! Inte mycket djurtittande för mig inte.. Lika glad är jag för det för det fanns karuseller med! Skönt att man är med två 4 åringar så man inte behöver gå till ett sånt fartfyllt ställe! ;) 
 
Dagen var myyycket varmare än jag beräknat att det skulle bli! Tog på mig ett par långa byxor och när jag kom ut i bilen så var jag tvungen att gå in och byta, även om klockan bara var 9:30 så var det varmt för så tidigt på morgonen.. Jag menar, det är den 5 november och jag gor i korta shorts och ett linne och jag svettas... Hur ofta har det hänt i mitt tjugoåriga liv?! Innan dagen avslutades njöt vi av en glass i solen och bara tog det lugnt! 
 
Mobilen dog någon halvtimme innan vi åkte hem så jag blev skitnojjig för jag inte visst hur mycket klockan var, Kom till bilen, klockan står på 3:25 Kung Fun börjar 4:15, paniken börjar smått växa inom mig.. Skyndar oss hem sätter på barnen kläderna och får igång mobilen och ser att klockan inte ens är 3....Klockan i bilen är alltså inte omställd... Där fick jag, ytterligare lite lek och bus på bakgården innan vi begav oss till kung fun!
 
Här kommer lite bilder, hade med mig kameran kors i taket...! :) 
 
enjoyyyyyyy, all my crazy fans...
 
 
 
 
 
 
 
Underbara busungar!
 
 
 
 
 
 
Dessa ögon!!
 
 
 
 
 
Ibland kan de va gulliga mot varandra iallafall ! :)
Erik, den största livsnjutaren jag mött! 
 
 

Kommentera här: