7 årskalas

 
tjenare! 
 
Var ett tag jag bloggade haft fullt upp och ingen lust. 
Förra veckan var det kalas för Liam som fyllde sju år! Hela lördagen var i rörelse, dagen började med sång och paketöppning, av mig fick liam ninja turtles svärd och mask och det gick verkligen hem för fick världens gosigaste och största kram tillbaka!! Vi begav oss sedan mot cupertino för donutfrukost! ;) Jag, Kerstin och Axel åkte sedan viadre till cosco för att inhandla allt och lite till som behövdes för att göda 15 ungar plus föräldrar! Här är inte kalasen som de vi brukar har de hemma, iallafall inte de kalasen jag varit på i mina dar! Här stanna föräldrarna och umgås och äter medans ungarna leker! De hade hyrt en Gametruck som man kan spela alla sorters spel och versioner. 
Var en väldigt trevlig kväll med massa underbara människor!! 
 
 
 
Miss cabrrera (liams förskolelärare), Kim, Kerstin,Gloria och David! 
 
Steven och diego! Underbart goa ungar!! :)
 
Billy! 
 
Cupcaketårta
Födelsedagsbarnet!
Instruktören ger barnen lite info innan de fick gå in och spela, de skulle alltid ta handsprit innan de gick in, dock så behövde de ju bara göra det en gång för majoriteten stanna kvar i två timmar haha! 
 Inne i spelet!! 
 
 
 

Kommentera här: