TECH MUSEUM/CHRISTMAS SHOW

Hellooo!

Idag har vi varit på en teknik museum, inget vidare faktiskt med två fyra åringar som inte kan göra så mycket av de sakerna som vad där:) men nu vet vi det till nästa gången!:) 
Rätt hektiskt dag idag, när jag väl kommer fram till museumet så har jag glömt både min egna plånbok och pengarna till parkering så jag fick fint köra tillbaka.. 
Hem senare än vanligt stressa i oss mat sedan till svenska skolan, sedan hämta Liam och tillbaka med honom till svenska skolan, hämta upp tvillingarna och hem å byta till fin kläder för idag vad det juluppvisning, sedan hem igen sedan fick jag pusta ut lite :) men dagen har gått kanon snabbt så det är skönt iaf :) 

Fanns rätt mycket kul på museumet men inte för 4-åringar! Hittade en stor del med massa skärmar som man kunde leta Google Maps:) sökte på lägenhete och kan ju drömma lite att man skulle gå in och slänga sig i sin egen säng med favoriten! 

Kommer bli en riktigt lugn helg, pusta ut och njuta lite, fortfarande trött efter vegas.. Haha... 

Puss&kram


Ska föreställa axel i hjälmen men var för ljust haha! 

Mix med massa olika ansikten!! 

Hemma! 😃🙊


Här fick man ta ett kort så ritade en robot av det med linjer typ, blev katastrof såg ut som shrek! För försökte ta med killarna men för mörkt så.. Haha!!😂😂 den bilden tog jag inte hem:)


Han gäspar, som ni ser har axel det roligaste i hela rummet!! 😂





Underbara gullungar!❤️ 
Jag frågade Erik om han hade kul, ja det hade han men han var rädd i början men sen bara sådär försvann det och jag blev modig!! Hur underbar?! 


Kommentarer:

1 Susanne Karlsson:

Vad mysigt o roligt ni verkar ha...ungar är så härliga, så spontana o ärliga! men du e för go min älskling!

Kommentera här: